środa, 5 października 2016

Ta zła i niedobra part 2

Drodzy czytelnicy, jeśli jeszcze jacyś pozostali.

Praca magisterska spoczywa bezpiecznie w dziekanacie i obecnie czekam na "wyrok" czyli wyznaczenie terminu obrony... Uff...
Mam dużo nauki ale postaram się dodać rozdział bo wiem że nie możecie sie doczekać. Wbrew temu co niektorzy myślą nie porzuciłam tego bloga, tylko nie mam czasu by napisać rozdział który nie byłby na odwal się i byle jak.
To był news nr 1 pora na nr 2.
W listopadzie i przez połowę grudnia będę zupełnie nieosiągalna a co za tym idzie nie powstanie nic nowego gdyż udaję sie na wymarzone i zasłużone wakacje do Korei i Japonii.

Mam nadzieję ze mi wybaczycie.


Eri Kuroi

3 komentarze:

  1. będzie ci wybaczone, ale masz się ładnie postarać z jakimś rozdziałem. jako że nic co rozdzialem albo nawet miniaturką nazwać nie było od .... a tak 2 LAT!!! musi byc bardzo długi

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey. Wybacz, że piszę w tak długim odstępie czasu od wstawienia tej notki, ale niedawno dopiero odkryłam Twojego bloga^,^ Mam pytanie: czy pojawią się jeszcze jakieś notki?
    Pardzo cieplutko pozdrawiam♡

    OdpowiedzUsuń